تاپیک رسیدگی و بررسی شکایت کاربران تعداد بازدیدvisits : 6837
|
|||||||||
desperado
![]() ![]() ![]()
|
تاپیک رسیدگی و بررسی شکایت کاربران سلام این تاپیک رو میزنم که اگه کسی از هرچیزی شگایت داره یا ادعا می کنه اتفاقی خلاف قوانین داره می افته اینجا بگه و من بهش رسیدگی کنم البته اگه شکایت درست باشه و الکی نباشه یه با به قوانین یه نگاهی بندازین بعد بگین اینم قوانین سایت مطالب غیر اسلامی ننویسین. مطالب غیر اخلاقی ننویسین. مطالبی که بر خلاف قوانین جمهوری اسلامیه ننویسین. مطالبی که بر خلاف قوانینه سایته ننویسین. از همین الآن میگم که حجم اینترنتم خیلی کمه و لطفا که نه در کل پیام خصوصی ندید الا این که کار خصوصی داشته باشید. اگر در پ خ ، پیامی مربوط به درخواست و ... دیدم فورا کاربر رو اخراج می کنم. زدن تاپیک های چرت و پرت و بی خود در موضوعی که جاش اونجا نیست هم اخطار میدم. گفتن کلماتی مانند ممنون ، خواهش می کنم سریع ، up و ... که فقط برای بالا آوردن تاپیک هستن کاملا غیر مجاز هستن و اخطار دارن. برای تشکر کردن فقط از دکمه تشکر استفاده کنید و به هیچ وجه پاسخ ندید و بگید ممنون. تاپیک هایی که به صورت مستقیم کد های قالب در اون ها گذاشته شده فورا حذف میشن. برای دادن قالب فقط و فقط یک فایل .txt رو در یه جایی ذخیره کنید. اگر از فایل های zip و rar استفاده کردید تاپیک قفل و اخطار داده میشه. از موارد زیر در عنوان های تاپیک ها استفاده نکنید: [list=] از خواهش و تمنا برای درست کردن کد و یا رسیدگی خودداری کنید. به فحش دادن و توهین کردن به همدیگر خودداری کنید. (مخصوصا اگر به من باشه که سریعا و بدون اخطار اخراج میشید.) از لحن مناسب و دوستانه استفاده کنید و به هیچ وجه فکر نکنید که دوست من هستید (در این مورد برام فرقی نمی کنه که معلم من باشید یا یه کاربر عادی) اگر باهاتون تند حرف زدم معنیش اینه که شما اعصاب منو خورد کردین و بهتره که دیگه بحثو ادامه ندید. هیچ کاری نکنید که احساس کنم دارین حجم اینترنتم الکی حروم می کنید چون در اون صورت معلوم نیست که عکس العملی نشون بدم. در کل مواظب خودتون باشین ... اگر از قوانین خوشت نیومده سریع اینجارو ترک کن تا کلاهامون توی هم نره... اگه در تاپیکی هم مشکلی دیدید بگید
|
||||||||
جمعه 20 بهمن 1391 - 12:29 |
|
dezaki
![]() ![]() ![]()
|
پاسخAnswer 1 : تاپیک رسیدگی و بررسی شکایت کاربران اولین گلایه از خودته جناب معاون وقتی کسی کد خراب میزاره تو سایت چرا بدون اینکه چک کنی تشکر میزنی و ازش سپاسگذاری میکنی؟ دقیقا منظورم کد دیشبی هست که پ خ هم دادم بهتون هم به شما هم به مدیر که یکیتون تاپیکو حذفیدید جواب پ خ نمیدید حداقل یه تشکر میزدید که گوشزد کردم خرابکاری طرفو |
||||||||
جمعه 20 بهمن 1391 - 12:37 |
|
![]() |
سپاس هاThanks (1) :
|
pedram_12
![]() ![]() ![]()
|
پاسخAnswer 2 : تاپیک رسیدگی و بررسی شکایت کاربران من هی اینALI054الکی به کا ربرا اخطار میده |
||||||||
جمعه 20 بهمن 1391 - 12:38 |
|
![]() |
سپاس هاThanks (1) :
|
desperado
![]() ![]() ![]()
|
پاسخAnswer 3 : تاپیک رسیدگی و بررسی شکایت کاربران آقای دزدکی اولا من کدش رو دانلود نکردن عکسشو که دیدم و فهمیدم همونیه که می خواستم تشکر کردم ولی وقتی دانلود کردم دیدم خرابه بعدشم اون پ.خ یه شما رو من از دیشب تاحالا ندیدم چون همین الان آنلاین شدم و الان دیدم می خواستم جوب بدم که دیدم این جا گفتی جوابتو این جا دادم اون تاپیک رو هم من حذف نکردم چون اون موقع ای که دیروز من آنلاین بودم تاپیک بودش و الان که شما می گی حذف شده هم من تازه فهمیدم حالا هرکی که حذف کرده یه مشکلی توش دیده که حذف کرده ![]() |
||||||||
جمعه 20 بهمن 1391 - 12:52 |
|
![]() |
سپاس هاThanks (1) :
|
desperado
![]() ![]() ![]()
|
پاسخAnswer 4 : تاپیک رسیدگی و بررسی شکایت کاربران آقای پدرام علی معمولا زیاد اخطار نمیده ولی اگه به شما اخطار داده کارش درست بوده چون من خودمم خیلی دیدم که اسپم بی خودی میدی ![]() |
||||||||
جمعه 20 بهمن 1391 - 12:53 |
|
![]() |
سپاس هاThanks (1) :
|
sdes
![]() ![]() ![]()
|
پاسخAnswer 5 : تاپیک رسیدگی و بررسی شکایت کاربران شکایت من از همه هست! شما فقط برای تشکر کار می کنید تازه کسی هم با تشکر زدن آشنا نیست کلا فرهنگ سازی نشده که این تشکر چی کار می کنه! بر سر تشکر دعوا نکنید درضمن پلیس هم نداره درست و حسابی این انجمن! از هر 20 تا پستی 12 تاش اسپمه ![]() |
||||||||
جمعه 20 بهمن 1391 - 13:45 |
|
![]() |
سپاس هاThanks (1) :
|
pedram_12
![]() ![]() ![]()
|
پاسخAnswer 6 : تاپیک رسیدگی و بررسی شکایت کاربران من یک تاپیک دراخواست ساخت بنر زدم هم قفل کرد هم اخطار داد میگه تا پیک بی مورد ولی یکی درخواست طراحی بنر زد گفت بیا به من پوا بده برات میسازم فقط دنبال پوله |
||||||||
جمعه 20 بهمن 1391 - 13:50 |
|
benben
![]() ![]() ![]()
|
پاسخAnswer 7 : تاپیک رسیدگی و بررسی شکایت کاربران گلایه من از بعضی معاوناست که اصلا جواب نمیدن یاد روزای جوونی بخیر کدستان کجایی...؟! My Language: Html5 Css3 Android ++Learning PHP & c |
||||||||
جمعه 20 بهمن 1391 - 14:04 |
|
![]() |
سپاس هاThanks (1) :
|
benben
![]() ![]() ![]()
|
پاسخAnswer 8 : تاپیک رسیدگی و بررسی شکایت کاربران ولی دیگه علی بی کار شد چون زدن تایپیک های گرافیکی توی این سایت ممنوع هستش ولی علی گرافیست این انجمنه انجمن بدون پست گرافیکی که دیگه گرافیست نمی خود یاد روزای جوونی بخیر کدستان کجایی...؟! My Language: Html5 Css3 Android ++Learning PHP & c |
||||||||
جمعه 20 بهمن 1391 - 14:06 |
|
![]() |
سپاس هاThanks (1) :
|
dezaki
![]() ![]() ![]()
|
پاسخAnswer 9 : تاپیک رسیدگی و بررسی شکایت کاربران آخ گفتی پدرام اینجا خیلیا قصدشون کمک کردن نیست شاید تنها دو نفر خوب کار میکنن یکی مویسرکس یکی دیگم mohamad_77 علی فرجیم کارش خوبه یا میگن تشکر کن یا برخوردشون خوب نیست پولم که ... کاش انجمن پشتیبانی رو نمیبستم دلم براش تنگ شده |
||||||||
جمعه 20 بهمن 1391 - 14:06 |
|
![]() |
سپاس هاThanks (1) :
|
erfan-pwd
![]() ![]() ![]()
|
پاسخAnswer 10 : تاپیک رسیدگی و بررسی شکایت کاربران پار سا جان من با تو موافقم ولی تو هم خیلی سخت میگیری بعد خواستم ببینم برای شروع تاپیک اینجور که تو قوانین بالا گفتی نباید سلام کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ http://www.uploadtak.com/images/h3415_learn.swf |
||||||||
جمعه 20 بهمن 1391 - 14:27 |
|