Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

آموزش ساخت متون غیر قابل کپی ( تبدیل متن به تصویر بدون استفاده از نرم افزار )

شاید خیلی ها متن ها تون رو کپی می کنن و شما خیلی بدتون میاد از این کار. شما می تونید با بهره گیری از این آموزش متون خودتون رو به تصاویری با آدرس های بسیار سنگین و پر حجم تبدیل کنید در حالی که حتی ربع این حجم نیز در وب شما نیست.

اگر کسی بخواهد متن شما را کپی کند باید برای هر کلمه تصویری با حجم باور نکردنی را کپی کنید که این به خودی خود پدر پدر جد اون پدر سوخته رو در میاره.

خوب بذارین براتون توضیح بدم: شما وقتی می رید توی فتوشاپ متنی رو می نویسید و سیوش می کنید و آپلودش می کنید زمان زیادی طول می کشه ولی وقتی شما یک متن رو در ادیتورتون می نویسید و گزینه سند رو میزنید و متن در وبتون قرار می گیره اصلا زمان زیادی طول نمی کشه.

شاید ندونید که تصاویری با آدرس های خاص هستند که آدرس اون ها در بر دارنده اطلاعات تصویر هستن و این نوع تصاویر در هیچ سایتی آپلود نشده ان و حجمشون بستگی به آدرسشون داره. یعنی اگر شما یک عکس 100 کیلو بایتی رو به این آدرس ها تبدیل کنید حجم آدرس هم 100 کیلو بایته. این تصاویر به صورت data نوشته میشن. برای تبدیل تصاویر به data اینجا کلیک کنید.

در این آموزش شما می تونید یاد بگیرین که چطوری یک متن رو در ادیتورتون بنویسین و بعد از اون در وبتون تصاویرشو با فونت های عجیب غریب ببینید.

خوب برای شروع به این آدرس بروید: Free Cufon Font Library

شما در این آدرس به تصاویری بر می خورین که هر کدوم متنی با فونتی جدا دارن. شما می تونید متن خودتون رو در باکس بالا بنویسید و دکمه preview رو بزنید تا متن ها تغییر کنه.

یک فونت رو انتخاب کنید و روی گزینه Cufon File Download در زیر اون کلیک کنید.

بعد از اون تیک گزینه هایی که کاراکتر های اون رو نیاز دارید بزنید و دکمه ای که زیر اون قرار داره رو بزنید تا فایلی با پسوند js برای دانلود آماده بشه. اون رو دانلود کنید و در جایی آپلود کنید و اون رو در کدی که در همون جا داده شده قرار بدین.

و بعد کد رو در کلاسی که خودش گفته قرار بدین. البته می تونین تغییرش بدین. برای مثال اگه فونت شما moisrex باشه باید متنتون رو در کدی مثل زیر بذارین:

<div class="moisrex">محل متن شما</div>

در کدی که به شما داده میشه شما باید کمی در اون تغییر ایجاد کنید:

<script src="http://cufon.shoqolate.com/js/cufon-yui.js"></script>
<script src="File.js"></script>
<script>Cufon.replace('.Class', { fontFamily: 'Font Name', hover: true }); </script>

در کدی که به شما داده شده به جای Font Name   از نام فونت استفاده کنید که البته در هر کدام از فونت های این سایت به طور خودکار نام فونت را به شما داده است که نیازی به نوشتن آن نیست.

به جای کلمه Class  در کد بالا شما می بایست نام کلاسی که دوست دارید (مثلا moisrex که در بالا گفته شد) را بنویسید. البته شما می تونید یک تگ خاص رو مورد تغییر قرار بدید. یعنی شما می تونید تمام تگ های p رو به این صورت در بیارید که فقط کافیه اسم تگ رو به جای Class  بنویسید و نقطه قبل از اون رو بردارید.

به جای File.js نیز آدرسی را که شما فایلی که دانلود کردید را آپلود کردید بگذارید.

سلام خسته نباشید
ببخشید من یک متن غیرکپی دارم میخواهم آن را تبدیل به یک متن قابل کپی بکنم چه کار بکنم؟ از یک نرم افزار استفاده کردم ولی درست جواب نمیدهد متشکرم
پاسخ : این کار ما نیست ...

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 3
بازدید امروز : 1,153
بازدید دیروز : 1,394
گوگل امروز : 20
گوگل دیروز : 28
بازدید هفته : 4,000
بازدید ماه : 12,686
بازدید سال : 174,916
بازدید کلی : 14,175,253