Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

تابع replace در اسکریپت moisrex

این تابع (تابع replace) به شما امکان می دهد که بتوانید مکان کلمات و حروف و کاراکتر ها را درون یک باکس یا هر چیز دیگری تغییر دهید.

در واقع این تابع همان replace است که با آن شما مکان کاراکتر ها را تغییر میدادید ولی مشکلاتی که در آن وجود داشت امکان استفاده از آن را کم و سخت می کرد.

برای دانلود ورژن یک اسکریپت moisrex اینجا کلیک کنید.

اطلاعات:

  • نام تابع: replace
  • ورژن: 1

 

برای استفاده از آن اول یک مثال می زنم:

مثال


شما در مثال بالا می بینید که با کلیک روی گزینه change value تمام نوشته های value one درون value two به نمایش در میاد ولی حرف q به جای حرف s می آید.

با بررسی کد بالا می فهمیم که  b مساوی است با متن درون باکسی که آی دی آن idone می باشد (همان value one) که به جای s از q استفاده شده. همچنین متن درون باکسی با آی دی idtwo (که همان value two می باشد) نیز مساوی با b هست . در نتیجه :

با کلیک روی دکمه change value متن درون باکس دوم برابر با متن درون باکس اول می شود در حالی که کاراکتر q به جای کاراکتر s استفاده شده است.

شاید نمی دانید که gim که در کد آمده چیست.  این قسمت از تابع خاصیت های replace را مشخص می کند. برای مثال شما می خواهید که تابع replace فقط برای اولین کاراکتر s انجام شود و فقط اولین کاراکتر s به q تبدیل شود. برای این کار فقط کافیست در gim کاراکتر g را برداشته و gim را به im تبدیل کنید. و یا مثلا می خواهید این عمل بر روی کاراکتر بزرگ s یعنی S صورت نگیرد پس شما می بایست i را از gim حذف کنید.

من میخوام چند تا replace بشه یعنی مثلا هم s بشه q و هم مثلا p بشه l و مثلا m بشهd؟
پاسخ : خوب اینجوری عمل کن که مثلا a رو یه بار replace روش انجام میدی و بعد b رو وقتی می خوای replace روش انجام بدی به جای اون قسمت آدرس javascript یعنی تو قسمت اول تابع replace همون a رو قرار بده بعد همینطور ادامه بده.
منظورم از a و b همون var هست ...
من می تونم بگم. این اقا محمد گل و گلاب می خواد زمانی که ما داریم از سایتش استفاده می کنیم تا بعد از اینکه ول کردیمش محتاجش باشیم.
دوست عزیز میشه کمی واضیح تر صحبت کنی؟
پاسخ : نمی تونم بیشتر از این توضیحی بدم.
باید جاوا اسکریپت بلد باشی تا بفهمی چی میگم.

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 5
بازدید امروز : 1,480
بازدید دیروز : 4,064
گوگل امروز : 2
گوگل دیروز : 41
بازدید هفته : 1,480
بازدید ماه : 32,710
بازدید سال : 194,940
بازدید کلی : 14,195,277