Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

ابزار ایجاد تغییرات در قالب های رزبلاگ

این ابزار بسیار جالب و حرفه ای به شما کمک می کند که قالب های رزبلاگ خود را تغییر دهید. هر چند اگر کد های CSS را بلد باشید بهتر می توانید از این ابزار استفاده کنید ولی برای سرعت بخشیدن به کار ها و پیدا کردن سریع کد ها شما می توانید از این ابزار استفاده کنید.

استفاده حداقل یک بار این ابزار باعث می شود که قسمت هایی از کدهای رزبلاگ که بهتر است آنها را در کدی مانند کد زیر قرار داد ، قرار می دهد و باعث افزایش سطح استاندارد قالب می شود (در صورتی که تیک گزینه پایین ابزار را زده باشید).

<!-- here -->

توجه: در صورتی که برای بار دوم یا بار های دیگر از این ابزار استفاده می کنید حتما تیک گزینه ای که زیر ابزار وجود دارد را بردارید.




chizaie k man mikhastamo nadasht
من دقیقا نفهمیدم این ابزار چیکار میکنهشکلک
پاسخ : مثلا داخل قسمت ورود به سایت اندازه فیلد ها رو میشه باهاش تغییر داد و یا مثلا متن دکمه ورود به سیستم رو باهاش تغییر داد و خیلی چیزای دیگه.
سلام
این کد دقیقا چه کاری رو انجام میده؟
چی رو تغییر میده؟
چی رو اضافه میکنه؟
شکلکشکلک
پاسخ : مثلا داخل قسمت ورود به سایت اندازه فیلد ها رو میشه باهاش تغییر داد و یا مثلا متن دکمه ورود به سیستم رو باهاش تغییر داد و خیلی چیزای دیگه.
عالیه شکلک

کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 5
بازدید امروز : 2,104
بازدید دیروز : 4,064
گوگل امروز : 13
گوگل دیروز : 41
بازدید هفته : 2,104
بازدید ماه : 33,334
بازدید سال : 195,564
بازدید کلی : 14,195,901